Translate

piatok, septembra 25, 2009

Labuť-Cefeus


Skúsil som použiť objektív z mojej staršej foto výbavy, relatívne nedávno sa používali fotoaparáty na film a toto bol objektív z jedného z nich.Flektogon 4/50 na P-Six.Nechcem to bližšie rozoberať vyčerpávajúce informácie nájdete na Astrofóre . Jednoducho mi to nedalo a povedal som si že to skúsim, sú to pekné objektívy.... ale žiaľ iba na film, digitálna technika má trochu iné nároky na kvalitu zobrazenia.Preto všetko ide do múzea nechávam si iba Chinon 1,2/55 a môj milovaný Tair 4,5/300, konečne sa mi ho podarilo upraviť tak aby som ho bol schopný zaostriť na upravenom Canone bez UVIR Cut filtra.
A tech.údaje 20x 600s Canon 300Da, CLS CCD CLIP,Flektogon 4/50 cl.4, 1600 ASA,Vixen GP-2 Photoguider bez pointácie.
Marian Urbaník

Žiadne komentáre: